Dynamics 365 for Customer Service

La solució de negoci per a oferir una experiència impecable als teus clients

Demana més informació sense compromís.


Amb Dynamics 365 for Customer Service podràs oferir un servei d'atenció al client diferencial i personalitzat que t'ajudi a crear relacions duradores i de confiança amb els teus clients. Ofereix una experiència impecable i diferencia't de la teva competència aportant valor afegit.

Aposta per les relacions de valor

Crea relacions personals i duradores amb Dynamics 365 for Customer Service gràcies a l'automatització dels processos d'atenció al client.

Dynamics 365 Customer Service Microsoft PH Systems

Quins processos s'optimitzen amb Dynamics 365 for Customer Service?

Experiència impecable i omnicanal

Ofereix una experiència coherent i eficient als teus clients independentment del canal o dispositiu que utilitzin per a posar-se en contacte. Aprofita el potencial de la intel·ligència artificial i els sistemes predictius per identificar problemes i donar respostes més ràpides.

Crea relacions de valor amb els teus clients

Els integrants del teu equip d'atenció al client obtindran una visió de 360º de cada client, amb el seu historial d'interacció, el que els permetrà aportar valor en cada interacció.

Machine Learning

Converteix les accions d'atenció al client en una font d'ingressos, ja que el sistema et farà recomanacions de vendes creuades I addicionals tenint en compte el client amb el qual estàs interactuant i el seu historial d'interacció.

Equip escalable

Simplifica i automatitza els procediments de suport, podent escalar l'equip amb noves incorporacions que no necessitaran llargs temps de formació.

Innovació i eficiència

Aposta per la Power Platform de Microsoft i capacita al teu equip per a la innovació en el seu dia a dia, augmentant eficiència, productivitat i rendibilitat.

A continuació, desenvolupem amb més detall les funcionalitats i processos que Dynamics 365 for Customer Service pot aportar al teu negoci.

EXPERIÈNCIA IMPECABLE I OMNICANAL


Dynamics 365 for Customer Service t'ajuda a oferir una experiència impecable als teus clients, coherent i eficient independentment del canal o dispositiu que utilitzin per a posar-se en contacte.

Aposta per l'automatització de processos i permet que els usuaris obtinguin respostes de forma fàcil a través de l'autoservei, la comunitat o els canals socials.

Aprofita el potencial de la intel·ligència artificial i els agents virtuals. Podràs automatitzar bots per a la resolució de problemes senzills i així capacitar als teus agents per a concentrar-se en activitats i casos que aportin més valor al teu negoci mitjançant la gestió de les accions de suport de forma eficient i assignant els casos als agents més adequats.

La intel·ligència artificial i els sistemes predictius també t'ajudaran a identificar problemes  i donar respostes més ràpides i fins i tot abans que el client sigui conscient que necessita suport, podent oferir un servei d'atenció excel·lent.

Dynamics 365 Customer Service Ph Systems Microsoft

APOSTA PER LES RELACIONS DE VALOR


Crea relacions personals i duradores amb Dynamics 365 for Customer Service gràcies a l'automatització dels processos d'atenció al client.

El sistema ofereix als teus agents informació contextual i informació rellevant per trobar la solució encertada per a cada cas i client, de la forma més ràpida i eficient.

Els integrants del teu equip d'atenció al client obtindran una visió de 360º de cada client, amb l'historial d'interacció, el que els permet aportar valor en cada interacció, avançant-se a les incidències i dubtes que poden tenir, aportant una experiència personalitzada i diferent.

Machine Learning i l'aprofitament de l'experiència adquirida


A més, gràcies a la tecnologia de Machine Learning podràs convertir les teves accions d'atenció al client en una font d'ingressos, ja que el sistema et mostrarà recomanacions de vendes creuades i addicionals tenint en compte el client amb el qual estàs interactuant.

Analitza i millora amb cada nova interacció. Gestiona, comparteix i aprofita l'experiència adquirida gràcies a comentaris, enquestes, fòrums i de l'escolta social a les xarxes.

Millora dia a dia el teu servei d'atenció al client mitjançant l'anàlisi d'operacions. Fomenta un comportament òptim entre els teus agents mitjançant jocs individuals o competicions en equip.

Dynamics 365 Atenció Client Ph Systems Microsoft

EQUIP ESCALABLE


Simplifica i automatitza els procediments de suport podent escalar l'equip amb noves incorporacions que no necessitaran llargs temps de formació.

Mantingues informats/des als agents del teu equip de les noves característiques i procediments gràcies al sistema de recomanacions i aprofita els avantatges d'un sistema d'aprenentatge adaptat i sempre disponible. Habilita un model de suport àgil que et permeti optimitzar els recursos en els diferents canals per afrontar les fluctuacions del dia a dia.

INNOVACIÓ PER TOT L'EQUIP


Aposta per la innovació tecnològica i permet que tots els integrants del teu equip puguin millorar el seu dia a dia. Capacita al teu equip amb les eines de la Microsoft Power Platform i fes possible que puguin crear aplicacions específiques sense codi amb PowerApps i automatitzar fluxos de treball amb Microsoft Flow.

 

Camp obligatori *
El formulari ha estat enviat correctament.
Aviat ens posarem en contacte amb tu.
Moltes gràcies!
Hi ha hagut un problema enviant el formulari.
SI us plau, intenta-ho de nou passats uns minuts.