
L’atenció al client, punt clau pel creixement empresarial
Avui dediquem el post del blog a la solució de negoci Microsoft Dynamics 365 for Customer Service i a la importància d’oferir una experiència de compra i sobretot de post compra i suport realment diferencial als teus clients, de forma personalitzada i amb valor afegit, amb l’objectiu de seguir sent competitiu en el mercat, per aconseguir nous clients i mantenir els que ja confien en la teva companyia.L’evolució dels mercats, les xarxes de comunicació i les formes de consum han dut a l’experiència a ser un dels components clau a l’hora de crear relacions entre empreses i clients, podent arribar a ser el punt determinant i decisiu de la compra o la fidelitat.
Els consumidors, siguin de serveis o productes, han adquirit poder, tenen accés a molta informació i coneixement i valoren d’una forma molt potent la relació que formen amb cada marca i empresa amb la qual interactuen. Per això, els professionals de la consultoria de negoci i el desenvolupament de les noves tecnologies estem immersos en trobar solucions de negoci que ajudin a les empreses a oferir experiències impecables als seus clients, creant relacions duradores i de valor.
Solucions ràpides i personalitzades per a cada client
Quan definim als consumidors, podem pensar en nosaltres mateixos per entendre quan una experiència aporta valor i és impecable. Tal com ho diu el mateix nom, l’atenció al client és tenir-lo en compte, és ocupar-se de les seves incidències i dubtes i oferir un acompanyament, creant una relació de confiança que va més enllà de tancar una venda.
La solució de negoci Microsoft Dynamics 365 for Customer Service té l’objectiu d’ajudar als equips d’atenció a donar, d’una forma eficient i rendible, serveis de suport excel·lents mitjançant l’automatització de processos, l’analítica i l’ús de la intel·ligència artificial per tal d’oferir de la forma més ràpida, possibles solucions a les necessitats de cadascun dels clients de forma personalitzada.
El valor de conèixer els teus clients
La solució Dynamics 365 for Customer Service permet al teu equip d’atenció al client accedir a informació contextual de cadascun dels clients amb els quals contactin, coneixent el seu historial d’incidències i interaccions, el seu perfil i necessitats de forma automàtica, gràcies a l’anàlisi contínua i en temps real de la informació. A més, el sistema també aplica intel·ligència artificial, presentant recomanacions de solucions i passos a fer, fins i tot mostrant opcions de venda addicional o creuada.
Enforteix i fes créixer al teu equip d’atenció al client
L’aposta de Dynamics 365 for Customer Service per l’automatització dels processos, la col·laboració entre els agents i el compartiment de l’experiència adquirida gràcies a eines de Machine Learning fa possible que el teu equip sigui més eficient i potent i que pugui créixer de forma exponencial, afegint nous integrants que no necessitaran llargs temps de formació per a donar un servei de 10.